this life by Hayatee

..share your jurnal of life with me... ..berkongsilah perjalanan kehidupan anda bersama...

..As Salam.. alhamdullilah.. akhirnya saya menaip juga di blog saya ini... =)
tapi saya harap saya tidak begitu bersikap 'skema' atau 'tidak skema' so plezz tolong ingatkan daku if daku terlanjur atau terkurang.. 
..peace...=))
.. actually, macam yang awak semua lihat dan baca, blog ni juz nak bercerita tentang kehidupan.. so anything can be story telling here,, hihihiii=))
..bagi mereka yang sudah mengenali saya, terima kasih kerana mengenali diriku ini yang agak 'pelbagai' dan bagi mereka yang belum mengenali, mahu mengenali wishing u oll 'selamat berkenalan'
... sweet doesn't means happiness, its also can be sickness... hahahaa.. i luv datz words, maksud yang mendalam dan universal... semoga kita semua, tak kira bangsa rakyat apa pun, akan di rahmati tuhan sentiasa.. dan saya as a muslim, saya perlu ingat kan kamu semua termasuk lah diri saya sendiri, 'buat lah setiap perkerjaan itu dengan niat "lillahita'alla" kerana Allah S.W.T..
luvvvvv u oll;)

0 comments: